Dobrý den,
bohužel jsme před několika dny zjistily, že všechny emaily, které byly odeslány z osobní zóny klienta s pomocí kontaktního formuláře, nebyly doručeny. K problému došlo po přechodu na jiného poskytovatele hostingu. V tuto chvíli je chyba již opravena. Bohužel to ale znamená, že všechny registrace nových účtů za přibližně poslední měsíc nebyly doručeny.
Všechny své klienty, kteří si založili účet u 4xbroker (potažmo použili kontaktní formulář v osobní zóně), tímto žádáme o zkontrolování svého účtu a případné doplnění potřebných údajů. K chybě mohlo dojít v na počátku dubna 2015 až do 15.6.2015. Za všechny způsobené potíže se tímto omlouváme.
Vzniklý problém posouvá dobu, po kterou je možné zpětně žádat o vyplácení odměn o tři měsíce. Viz podmínky serveru 4xbroker.cz